Dit zegt Jan van Herwijnen van Fashioncheque over de samenwerking met Gateway to Germany
"Wij hadden een duale vacature en hadden zelf een (te) gering netwerk om deze in te kunnen vullen. Na een super goed live introductie gesprek hebben we ter plaatse een besluit genomen om te gaan samenwerken en konden we onze vacature snel invullen."
Jan van Herwijnen, Business Development Manager @Fashioncheque BV
Tegen welke uitdagingen liep je aan bij de uitbreiding op de Duitse markt?
Wij hadden zelf een (te) gering netwerk om deze uitdagende en duale vacature, in te kunnen vullen.
Wat was voor jullie de reden om Gateway in te schakelen?
Het concept heeft ons direct aangesproken: Nederlandse bedrijven helpen op weg naar en in Duitsland met de kennis van Gateway to Europe en een proven record op dit terrein.
Waardoor kon Gateway je overtuigen om de juiste partner voor ‚het thema Duitsland‘ te zijn?
Na een super goed live introductie gesprek, over de vacature en Fashioncheque enerzijds en de aanpak en mogelijkheden anderzijds hebben we ter plaatse een besluit genomen om te gaan samenwerken.
Hoe verliep de samenwerking – intake tot contractondertekening – en waren jullie daar tevreden mee?
De persoonlijke klik, de aanpak in combinatie met een slagingskans %, stemden tot tevredenheid